RSS
www.bip.gov.pl
Sd Okrgowy Warszawa-Praga w Warszawie
Normalna czcionka Powiekszona czcionka Najwiksza czcionka


Karty usług i wzory pism MS - Wydział cywilny

Od 1 stycznia 2021 roku Ministerstwo Sprawiedliwości wdrożyło w sądach powszechnych Standardy Obsługi Interesantów, zgodnie z którymi wprowadzono karty usług i wzory pism.
Pełna informacja o wdrożonych standardach znajduje się w poniższym linku: https://wsoi.ms.gov.pl/ .

Katalog usług wraz z kartami usług dla interesantów

Katalog usług sądów rejonowych - (pdf)

Karty usług podstawowych dla interesantów świadczone w sądach rejonowych

Sprawy cywilne i gospodarcze

1/K/UP/CiG - INFORMOWANIE OSÓB UPRAWNIONYCH O STANIE POSTĘPOWANIA W SPRAWIE NA PODSTAWIE DANYCH Z SĄDOWYCH SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH

(pdf)(doc)

2/K/UP/CiG - UDOSTĘPNIANIE OSOBOM UPRAWNIONYM AKT SPRAWY W CELU ICH PRZEGLĄDANIA LUB SPORZĄDZANIA FOTOKOPII

(pdf)
 
3/K/UP/CiG - WYDAWANIE ODPISÓW I KOPII DOKUMENTÓW NA PODSTAWIE SĄDOWYCH SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH LUB AKT SĄDOWYCH

(pdf) , (doc)

4/K/UP/CiG - WYDAWANIE ZAPISU DŹWIĘKU ALBO OBRAZU I DŹWIĘKU Z POSIEDZENIA LUB ROZPRAWY

(pdf) , (doc)


5/K/UP/CiG - INFORMACJA O OPŁATACH I KOSZTACH SĄDOWYCH, SPOSOBIE ICH UISZCZENIA ORAZ SPOSOBIE UBIEGANIA SIĘ O ZWOLNIENIE OD KOSZTÓW SĄDOWYCH

 (pdf) , (doc)

5/K/UP/CiG - Załącznik 2 dla karty 5/K/UP/CiG

(doc)

6/K/UP/CiG - INFORMACJA O PRZESŁANKACH I SPOSOBIE USTANOWIENIA ADWOKATA LUB RADCY PRAWNEGO Z URZĘDU

(pdf) , (doc)

6/K/UP/CiG - Załącznik 2 dla karty 6/K/UP/CiG

 (doc)

7/K/UP/CiG - INFORMACJA O FUNKCJONUJĄCYM SYSTEMIE DARMOWEJ POMOCY PRAWNEJ

(pdf)

8/K/UP/CiG - INFORMACJA O ZASADACH USPRAWIEDLIWIANIA NIEOBECNOŚCI W POSTĘPOWANIU SĄDOWYM

(pdf) , (doc)

9/K/UP/CiG - INFORMACJA O ZASADACH ZWROTU KOSZTÓW PODRÓŻY I UTRACONYCH ZAROBKÓW LUB DOCHODÓW DLA ŚWIADKÓW

(pdf) , (doc)

10/K/UP/CiG - INFORMACJA O UZYSKANIU KLAUZULI WYKONALNOŚCI LUB STWIERDZENIA PRAWOMOCNOŚCI ORZECZENIA

(pdf) , (doc)

11/K/UP/CiG - INFORMACJA O PORTALU INFORMACYJNYM

(pdf)

12/K/UP/CiG - INFORMACJA O SKARDZE NA PRZEWLEKŁOŚĆ POSTĘPOWANIA SĄDOWEGO

(pdf) , (doc)

13/K/UP/CiG - INFORMACJA O WYKAZIE SZCZEGÓLNYCH KATEGORII SPRAW Z OBSZARU CAŁEGO KRAJU, ROZPOZNAWANYCH PRZEZ WYZNACZONY SĄD POWSZECHNY

(pdf)

14/K/UP/CiG - INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZAKOŃCZENIA SPORU W DRODZE MEDIACJI W POSZCZEGÓLNYCH RODZAJACH SPRAW, ZASADACH I PROCEDURZE MEDIACJI ORAZ SPOSOBIE KONTAKTU Z MEDIATOREM

(pdf)

15/K/UP/CiG - INFORMACJA O LEKARZACH SĄDOWYCH, BIEGŁYCH SĄDOWYCH, TŁUMACZACH PRZYSIĘGŁYCH WPISANYCH NA LISTĘ MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI

(pdf)


Karty usług uzupełniających dla interesantów świadczone w sądach rejonowych 

Sprawy  cywilne

31/K/UU/SR - INFORMACJA O STWIERDZENIU NABYCIA SPADKU

(pdf) , (doc)

32/K/UU/SR - INFORMACJA O OTWARCIU I OGŁOSZENIU TESTAMENTU

(pdf) , (doc)

33/K/UU/SR - INFORMACJA O PRZYJĘCIU LUB ODRZUCENIU SPADKU

(pdf) , (doc)

34/K/UU/SR - INFORMACJA O DZIALE SPADKU

(pdf) , (doc)

35/K/UU/SR - INFORMACJA O ZNIESIENIU WSPÓŁWŁASNOŚCI

(pdf) , (doc)

36/K/UU/SR - INFORMACJA O PODZIALE MAJĄTKU WSPÓLNEGO

(pdf) , (doc)

37/K/UU/SR - INFORMACJA O ZASIEDZENIU

(pdf) , (doc)

38/K/UU/SR - INFORMACJA O ZACHOWKU

(pdf) , (doc)

39/K/UU/SR - INFORMACJA O EKSMISJI Z LOKALU MIESZKALNEGO

(pdf) , (doc)

40/K/UU/SR - INFORMACJA O POZWIE O ZAPŁATĘ (WARTOŚĆ PRZEDMIOTU SPORU DO 75.000 ZŁ)

(pdf) , (doc)

41/K/UU/SR - INFORMACJA O POZWIE O ZAPŁATĘ W POSTĘPOWANIU UPROSZCZONYM

(pdf) , (doc)

42/K/UU/SR - APELACJA

(pdf) , (doc)

43/K/UU/SR - ZAŻALENIE

(pdf) , (doc)

44/K/UU/SR - SPRZECIW OD WYROKU ZAOCZNEGO

(pdf) , (doc) , (doc)

45/K/UU/SR - SPRZECIW OD NAKAZU ZAPŁATY WYDANEGO W POSTĘPOWANIU UPOMINAWCZYM

(pdf) , (doc) , (doc)

46/K/UU/SR - SPRZECIW OD EUROPEJSKIEGO NAKAZU ZAPŁATY

(pdf) , (pdf)

47/K/UU/SR - ZARZUTY OD NAKAZU ZAPŁATY WYDANEGO W POSTĘPOWANIU NAKAZOWYM

(pdf) , (doc) , (doc)

48/K/UU/SR - SKARGA NA ORZECZENIE REFERENDARZA SĄDOWEGO

(pdf) , (doc)

49/K/UU/SR - SKARGA O WZNOWIENIE POSTĘPOWANIA

(pdf) , (doc)

50/K/UU/SR - SKARGA NA CZYNNOŚCI KOMORNIKA

(pdf) , (doc) , (doc)




Opublikował: Mirosław Kuk
Publikacja dnia: 23.03.2021
Podpisał: Grzegorz Nalewajek
Dokument z dnia: 16.03.2021
Dokument oglądany razy: 428